Loading...

Kylie Jenner and Jordyn Find Fake Lip Kits in Downtown L.A. | Life of Kylie | E!


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 6 days ago
Even with paparazzi swarming, the BFFs stop to check out knock-off Kylie Cosmetics being sold in Downtown Los Angeles. See the moment on "Life of Kylie".

SUBSCRIBE: http://bit.ly/Eentsub

About Life of Kylie:
“Life of Kylie” will follow Jenner as she navigates her unique life as an entrepreneur, fashion designer, author, television star, style icon and CEO/Founder of Kylie Cosmetics. After spending over half her life on TV on E!’s hit series “Keeping Up with the Kardashians,” and with over a hundred million followers across Instagram, Twitter and Snapchat, people feel they already know Kylie, but this series will allow her fans and the public to see behind the scenes of her ever-expanding world.

Connect with Life of Kylie:
Visit the Life of Kylie WEBSITE: www.eonline.com/shows/life_of_kylie
Like Life of Kylie on FACEBOOK: https://www.facebook.com/pg/LifeofKylie/
Check out Life of Kylie on INSTAGRAM: https://www.instagram.com/lifeofkylieone
Follow Life of Kylie on TWITTER: https://twitter.com/lifeofkylieone
Add Life of Kylie on SNAPCHAT: LifeofKylieOnE

About E! Entertainment:
E! is on the Pulse of Pop Culture, bringing fans the very best original content including reality series, scripted programming, exclusive specials, breaking entertainment news, streaming events and more. Passionate viewers can’t get enough of our Pop Culture hits including ""Keeping Up with the Kardashians,” “Fashion Police,” “The Royals,” ""Total Divas” and “Botched.” And with new original programming on the way, fans have even more to love.

Connect with E! Entertainment:
Visit the E! WEBSITE: http://eonli.ne/1iX6d8n
Like E! on FACEBOOK: http://eonli.ne/facebook
Check out E! on INSTAGRAM: http://eonli.ne/IG
Follow E! on TWITTER: http://eonli.ne/twitter

Kylie Jenner and Jordyn Find Fake Lip Kits in Downtown L.A. | Life of Kylie | E!
http://www.youtube.com/user/Eentertainment


comment  Comments

Where can I watch the full video?

41 minutes ago

As much as I hate Kylie I still would like to see her show.

1 day ago

A few weeks ago I was in Mexico visiting my family and I saw a lot of Kylie cosmetics, Huda beauty, and ABH and they looked so real and when I considered buying a Kylie lipkit I saw "Kylie liquid foundation" right next to it All I could think of was what in the world was really inside the bottle since Kylie doesn't even sell foundation

1 day ago

wtf is wrong with Kylie, girl you have 420millones $. These people are just trying to make some money.

2 days ago

The stuff Kylie says on her show. Like if you didn't want to be where you are now you shouldn't have been brought into the spotlight at a very young age. It's all about money & cameras for her now. And for you Jordan you're just known as Kylies best friend... sad but true. LOL boring af to me😴 both of them.

2 days ago

Lmfao they went to santee alley in dtla hahaha

2 days ago

Kylie is really down to earth and humble and genuine

2 days ago

Love them love this show

2 days ago

why is kylie tripping about fake make-up? shes wearing fake lips.. lol

2 days ago

Lmfao there was literally nobody there

2 days ago

omg kylie lip gloss super i like it but sad cause 😰

3 days ago

Full episodes of life of kylie on my channel!! 👄

3 days ago

These lowlife scum deserve gas chambers in germany 1942

3 days ago

LOS CALLEJONES!!!!!!🤘🏼🤘🏼🤘🏼🇲🇽🇲🇽🇲🇽🇲🇽

3 days ago

they are honestly stupid. Some of these people work here for their living. smh just because your rich and you can afford anything,dosent mean you can go and take them to court for selling your products.This is not the first time that they sell fake products. michael kors, coach, anastasia beverly hills and many more other products are selling fake as well. My girlfriend has fake products and they work on her, she works but she goes to college. If your angry with them selling fake products of yours, then lower the prices down.

3 days ago

Doesn't she live in LA there are going to be people doing that. Also why didn't she have the balls to see if they were fake herself. Also people wouldn't do this if maybe your makeup wasn't so expensive because a lot of people can't afford it.

3 days ago

What's wrong with selling items at an affordable price to normal people who don't have the money to waste.

4 days ago

Some of the products contain glue which could seal your lips shut and they have gasoline in them and other harmful stuff that could make your lips swollen.

2 days ago

So we watch life of Kylie to see how fxck up she is
No no this is too harsh need help
Just kidding I love Kylie because she got her own business unlike her sister
Example Kk she got her short contour which just one lick then it's gone
Or her immature Youngest sister

4 days ago

Wives !??

4 days ago

What a waste of a generation. Any girl who supports this trashy girl is an idiot. She copies others work. Pathetic

4 days ago

Don't think I'll be able to watch this. They are just.... Too much. I can't handle them. Keeping up with Kardashians is one thing... But this is a whole nother level of retarded.

4 days ago

She fucken fake like those lip kits

4 days ago

I love you kylie😢❤

4 days ago

They basically show the whole entire episode is these trailers for the next episode when is our post the whole entire show on YouTube

4 days ago

Kylie is my wifey 💎

4 days ago

I like life for Cowley Carly call Jenna call Jenna Kylie shooter good make up

4 days ago

Im screeching. Kylie is getting upset about her knockoffs when all she ever does is steal ideas and clothing from small brands

4 days ago

lmao scared of santee alley

4 days ago

there's so many (poor people) ew -kylie jenner

4 days ago

Why talk about Kylie cosmetics knockoffs when she has already copied other artists' works? Please.

4 days ago

😨👍💄⚖🚨🚔💄💄💄💄💄⚖

4 days ago

More Crap On Tv

5 days ago

Where can I watch the full video

5 days ago

"I wish you weren't you for a second" lmaoooo 😂😂😂

5 days ago

I bought that lip stick, I live in the TDot it was fake and smelled worst then crayons.

5 days ago

Where can I watch this other than E?

5 days ago

Kylie Jenner & Jordyn Woods Play "Favorite Things" Game | E! Live from the Red Carpet here

http://viahold.com/1rrm

5 days ago

fake lipstick+fake lips=fake AF

5 days ago

She so pretty tho 😊

5 days ago

Cringe

5 days ago

Always going after the small businesses

5 days ago

Lol that's Maple that's my hood

5 days ago

I really want to see this.

5 days ago

Omg I actually been here 😭

5 days ago

i wish she could go to some part of Asia and Africa where she's not known and experience life of someone her age for 2 weeks or a month

5 days ago

Kyle: I didn't want this life

Makes a reality tv show just about her

5 days ago

Well you gotta make money some how, plus she's talking about no one ever gives her space and how people don't treat her like an actual person just because she's a celeb. Stupid comment.

5 days ago

Dress and act like all the hood girls and scared to get out the car downtown LA.....

5 days ago

+jikook shipper well let me put it this way how much she try to be down and black she never step out Calabasas perpetrator....

3 days ago

y'all selling fake lipkits...really??right in front of my salad

5 days ago

Jordyn acting like she the famous one 😂

5 days ago

Omg is this Santee Alley

5 days ago